تدوین پیش نویس سند ملی شهر هوشمند تا دو ماه آینده

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: دبیرخانه سند ملی شهر هوشمند شکل گرفته تا پیش نویس این سند تا دو ماه آینده آماده شود تا به هیئت وزیران ارائه کنیم.
 
 امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ درباره سند ملی شهر هوشمند توضیح داد: دبیرخانه اجرا و تدوین سند ملی شهر هوشمند شکل گرفته و از دستگاه‌های مرتبط نیز دعوت شده تا در راستای انجام این هدف با ما همکاری داشته باشند. این دبیرخانه به دنبال تهیه پیش‌نویسی است تا هرچه سریع‌تر به هیات وزیران تقدیم شود.
وی افزود: با تهیه این پیش‌نویس و ارائه آن به هیات وزیران، مصوبه‌ای برای اجرای سند ملی شهر هوشمند به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود که چند محور اساسی دارد.
ناظمی در خصوص زمان تدوین پیش‌نویس سند ملی شهر هوشمند گفت: سعی شده تا این پیش‌نویس تا دو ماه آینده آماده شود و اگر سایر دستگاه‌ها این پیش‌نویس را تایید کنند به هیات وزیران ارسال می‌شود.

 

مرجع خبر : نت استاک