اسپیکر تحت شبکه (Network Speaker) یک دستگاه صوتی است که به شبکه‌ی کامپیوتری متصل می‌شود و قابلیت پخش صدا از طریق شبکه را داراست. این نوع اسپیکرها به وسیله‌ی پروتکل‌های شبکه مانند IP یا VoIP (Voice over Internet Protocol) به شبکه متصل می‌شوند و می‌توانند از طریق سیستم‌های مدیریت صوتی مختلف کنترل و مدیریت شوند.
صدای شبکه ابزاری عالی برای بهبود ارتباطات و پشتیبانی از عملیات شماست. شما می توانید از یک سیستم واحد برای پیجینگ، آدرس عمومی، تبلیغات و موسیقی پس زمینه برای سادگی و صرفه جویی در هزینه استفاده کنید. و برای ارائه اطلاعات غیر حیاتی مانند یادآوری ها و دستورالعمل ها به گروه هایی از افراد یا افراد در مناطق بزرگتر و یا چندین منطقه در مناطق هدفمندی که خودتان تنظیم کرده اید عالی است. می‌توانید پیام‌های زنده و از پیش ضبط‌شده را با موسیقی پس‌زمینه ترکیب کنید و پیام‌های برنامه‌ریزی‌شده یا خود به خود را تحویل دهید. و با اسپیکر تحت شبکه تمام انعطاف‌پذیری و کنترل آسانی را که ممکن است بخواهید به دست آورید.
 

بلندگوی شبکه چیست؟

اسپیکرهای شبکه یک سیستم صوتی کامل با کیفیت بالا در یک واحد هستند. آن‌ها برای پیام‌های صوتی زنده یا برنامه‌ریزی‌شده برای امنیت پیشگیرانه و ایمن نگه داشتن مردم مناسب هستند. بلندگوهای شبکه دارای تقویت کننده یکپارچه هستند و از شبکه پروتکل اینترنت (IP) به جای تقویت کننده مرکزی برای توزیع سیگنال صوتی در سراسر ساختمان یا محوطه دانشگاه استفاده می کنند. بلندگوهای شبکه از PoE پشتیبانی می کنند که نصب آنها را آسان و مقرون به صرفه می کند. بلندگوهای شبکه همچنین گزینه میکروفون یکپارچه را برای صدای مکالمه دو طرفه ارائه می دهند. هر بلندگوی شبکه را می توان به صورت جداگانه پیکربندی و مدیریت کرد تا مطابق با نیازهای کاربران باشد. اکثر بلندگوهای شبکه ما از پروتکل SIP پشتیبانی می کنند و دارای VoIP  فعال هستند، این ویژگی یکپارچه سازی با سیستم های تلفن IP را امکان پذیر می کند و به کاربران امکان اعلام اعلان از تلفن ها را ارائه می دهد. 

مطالعه نماید: اسپیکر سقفی تحت شبکه پارس سیستم دلتا مدل PSD-CSS5

 

مزایای اسپیکر تحت شبکه

در زیر برخی از مزایای اسپیکر تحت شبکه به شرح زیر بیان شده است:

همه در یک سیستم

تمامی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز برای نصب کارآمد و صرفه جویی در فضا با نقاط خرابی کمتر در بلندگو قرار می گیرند.

نرم افزار بصری

برای مدیریت تک سایتی از قبل AXIS Audio Manager Edge نصب شده است، بنابراین تنظیم و اصلاح منطقه بندی صدا، اولویت بندی محتوا، زمان بندی و مجوزهای کاربر آسان است. 

پردازش سیگنال دیجیتال داخلی صدا

از پیش پیکربندی شده، سیگنال را با استفاده از یکسان سازی، فیلتر کردن B و فشرده سازی پیشرفته برای صدای بهینه و موسیقی پس زمینه تنظیم می کند. از لحظه ای که آن را از جعبه خارج می کنید.

ارتباط 2 طرفه

یک میکروفون داخلی ارتباط دو طرفه با کیفیت بالا را برای آگاهی بهتر از موقعیت و تأیید پیام در زمان واقعی بین فرستنده و مخاطب امکان پذیر می کند. 

فقط یک کابل 

با Power over Ethernet بلندگوهای ما هم برای برق و هم برای اتصال به شبکه استاندارد متصل می شوند. بدون کابل صوتی اختصاصی. 

نصب آسان

طراحی متفکرانه نصب را آسان، ایمن و به صرفه می‌کند.

نظارت بر سلامت از راه دور

شما می توانید مطمئن باشید که سیستم شما کار می کند. بدون نیاز به مراجعه به محل برای بررسی.

آینده نگر

با تغییر نیازها، می‌توانید بلندگوهای چندمنظوره ما را به روش‌های مختلف کار کنید و با افزودن بلندگوها، راه‌اندازی منطقه جدید، بازنگری محتوا و موارد دیگر، به‌روزرسانی سریع و آسان سیستم انجام می‌شود.
 

مطلب درحال به روز رسانی است*
1403/02/30