با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی به سمت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، با صدور حکمی معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری» منصوب می‌نمایم.

ضروری است با عنایت به شرایط کشور در جهت تحقق برنامه‌های دولت دوازدهم - تقدیمی به مجلس شورای اسلامی -  و قانون برنامه ششم توسعه کشور و رعایت اسناد بالادستی به‌ویژه سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، علاوه بر پیشبرد امور جاری، با اتخاذ رویکرد استراتژیک و در نظر گرفتن تغییرات ساختاری، اهم انتظارات به شرح پیوست حکم را برآورده نماید.

محمدجواد آذری جهرمی:

گفتنی است پیش‌ازاین در پی استعفای نصرالله جهانگرد، معاون سابق فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، ستار هاشمی به‌عنوان سرپرست این معاونت منصوب‌شده بود.

هاشمی متولد ۱۳۵۵ در شهر یاسوج و دانشیار دانشگاه شیراز است. او از سال ۹۳ به‌عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس و از سال ۹۵ به‌عنوان معاون فناوری شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به فعالیت بوده است.

 
مرجع خبر : نت استاک