دستگیری عاملان ایجاد اختلال در آنتن دهیتلفن‌های همراه 

سرهنگ محمد احمدی دبار درباره جزئیات سرقت‌ها و دستگیری این سارقان اظهار کرد: طی روزهای گذشته یکی از شرکت‌های مخابراتی با مراجعه به پلیس شکایتی را درباره به سرقت رفتن باطری‌های دکل مخابراتی‌ در محدوده مرکز شهر تهران طرح کرد، بنابراین رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهم انجام شد گفت: طی انجام بررسی‌ها مشخص شد که دو متهم با یک خودرو سمند به محل انجام سرقت می‌رفتند، پس از مدتی نیز راننده خودرو شناسایی شد که ماموران با شناسایی مخفیگاه این متهم، وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری عباس آباد با اشاره به انجام بازجویی از متهم برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده گفت: متهم در اعترافات خود اظهار کرد که سارق اصلی ۵۰ ساله است و تبحر خاصی در بازکردن باطری‌ها از دکل دارد. بنابراین با انجام اقدامات لازم متهم اصلی نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ احمدی دبار در پایان گفت: این دو نفر طی اعترافاتشان مالخر خود را نیز معرفی کردند. این مالخر نیز دستگیر شد و از بازرسی از مخفیگاهش ۱۴باطری کشف شد. وی ادعا می‌کرد که بابت هر باطری مبلغ ۱۶۰هزار تومان پرداخت می‌کرده است.

گفتنی است که این اقدام سارقان موجب اختلال در آنتن‌دهی برخی از تلفن‌های همراه شده بود. این اختلال هم اکنون برطرف شده است.

مرجع اخبار : نت استاک