• sr@psdelta.com

رک سیستم صوتی

رک سیستم صوتی (Audo System Rack) یا رک شبکه صوتی به عنوان یک محفظه یا قفس برای نگهداری و نصب تجهیزات مختلف شبکه و تجهیزات مرکزی سیستم صوتی استفاده می‌شود.

تلفن تونل

نصب تلفن های تونلی بسیار آسان است. ورودی کابل یا در پشت و یا در قسمت زیرین جعبه فلزی گوشی قرار دارد و از طریق گلند های فلزی که در زیر تلفن تعبیه شده است خارج می گردد تا از آسیب در امان باشد

مقایسه سیستم های پیجینگ

برقراری ارتباط راحت و سریع، در محیط‌های مختلف اعم از اداری، تجاری، آموزشی، صنعتی و… فقط از طریق دسترسی به سیستم صوت عمومی یا پیجینگ امکانپذیر است.

سیستم پیجینگ چیست؟

سیستم پیجینگ چیست؟ سیستم پیجینگ ساخته شده است که صدا را به وسیله‌ی منبع صوتی دریافت و تقویت کرده، سپس از طریق انواع بلندگوها، آن را در محیط پخش نماید.

سیستم صوتی تحت شبکه

سیستم صوتی تحت شبکه (IP Network Audio System) سامانه ای برای کنترل و مدیریت تجهیزات صوت تحت شبکه است. ارسال و دریافت صدا در سیستم پیجینگ توسط بسته های دیتا انجام می شود.

پیجینگ بیمارستان

سیستم‌ پیجینگ بیمارستانی بخش مهمی از ارتباطات مراقبت‌های بهداشتی هستند. بیمارستان یک مکان عمومی بزرگ و ویژه است که باید مجهز به تجهیزات کامل سیستم پیجینگ و پخش هوشمند باشد.

چیدمان بلندگوهای شیپوری تحت شبکه

بلندگو های شیپوری صرفا برای پیاده سازی سازی در کارگاه ها ، کارخانه ها و محیط های بیرونی مناسب می باشند و مناسب محیط های اداری نیستند.

نحوه رجیستر کردن (Pairing) گوشی Yealink W56H در بیس Yealink W56P

نحوه رجیستر کردن (Pairing) گوشی Yealink W56H در بیس Yealink W56P

آموزش Native VLAN در روتر و سوئیچ سیسکو

اگر سازمانی را در نظر بگیریم که در یکی از VLAN ها کاربران زیادی داشته باشد

آموزش کانفیگ پورت های سیسکو (Interface)

ارتباط تجهیزات شبکه به سوئیچ و روتر سیسکو از طریق interface ها یا پورت
چت با کارشناسان در واتس آپ