یک سیستم پیجینگ شامل اجزایی است که به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را از طریق بلندگوها در یک منطقه خاص پخش کنید. این سیستم ها به شما این امکان را می دهند که با کارمندان خود به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید تا عملیات تجاری را ساده کنید. رایج ترین عناصر یک سیستم پیجینگ شامل میکروفون ها، آمپلی فایرها و بلندگوها هستند. این دستگاه ها معمولا به یک مرکز کنترل متصل می شوند، جایی که می توان پیام ها را ضبط و برای پخش برنامه ریزی کرد.


تجهیزات سیستم پیجینگ

Ip paging یکی دیگر از قابلیت های سیستم تلفنی تحت شبکه امکان فراخوانی و مخابره به صورت تلفنی می باشد. شما می توانید با داخلی سازمان چه در زمان حضور وچه از طریق تماس اینترنتی دسترسی کامل به سیستم پیجینگ و بلندگوهای کارخانه یا محل کار خود داشته باشید. شما می توانید حتی از منزل یا از خیابان هشدارهای لازم را به کارگران و کارکنان خود در محیط کار بدهید و مجموعه خود را مدیریت نمایید. همچنین کارکنان حراست یا نگهبانی سازمان می توانند با در دست داشتن یک تلفن بیسیم یا تلفن همراه ضمن گشت زنی در محوطه فراخوانی های مورد نیاز را انجام دهند.


سیستم پیجینگ sip

یک سیستم پیجینگ شامل اجزایی است که به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را از طریق بلندگوها در یک منطقه خاص پخش کنید. این سیستم ها به شما این امکان را می دهند که با کارمندان خود به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید تا عملیات تجاری را ساده کنید. رایج ترین عناصر یک سیستم پیجینگ تحت شبکه شامل میکروفون ها، آمپلی فایرها و بلندگوها هستند. این دستگاه ها معمولا به یک مرکز کنترل متصل می شوند، جایی که می توان پیام ها را ضبط و برای پخش برنامه ریزی کرد.


انواع تجهیزات پیجینگ ip

میکروفن تحت شبکه

که معمولا در یک مرکز کنترل تعبیه شده است، صدای شما را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. 

بلندگوی تحت شبکه

بلندگوها دستگاه هایی هستند که پیام های شما را پخش می کنند. این اجزا به چندین شکل وجود دارند، مانند بلندگوهای فضای باز که می توانند روی سقف یا دیوار نصب شوند. این بلندگوها پیام شما را در کل منطقه یا در مناطق خاص پخش می کنند.

آمپلی فایر تحت شبکه

سیگنال‌ها را تقویت می‌کند تا به اندازه کافی قدرتمند باشند تا از طریق چندین بلندگو پخش شوند. همچنین تقویت کننده (آمپلی فایر) یکی از مهمترین بخش های یک سیستم پیجینگ است. این دستگاه سیگنال های صوتی تولید شده توسط مرکز فرمان را تقویت می کند تا به اندازه کافی قدرتمند باشد تا از طریق چندین بلندگو پخش شود.برخی از رایج ترین مشاغلی که از این فناوری استفاده می کنند شامل مراکز خرید، مدارس و کارخانه های تولیدی است. علاوه بر این، امکانات دولتی مانند شبکه‌های ریلی و خدمات اضطراری نیز از سیستم‌های پیجینگ برای تسهیل ارتباط بین پرسنل استفاده می‌کنند. 


مطلب در حال به روز رسانی است*
1403/03/02